top of page

Face das Águas

Público·35 membros

Fyllingen mot Gimle på nett 29 november 2023 Sport

... Gimle. [DIREKTESTRØMMING#] Nidaros Jets mot Centrum Tigers 22. sep. 2023 — [live sport! ] Asker Aliens Fyllingen på nett 23 september ... Men jeg liker mye ...

Motstandere håper selvfølgelig at periodene der han «tar av» blir færrest mulig og kortest mulig. FYLLINGEN BASKET Jeg har hatt gleden av å coache landslag sammen med Calix Black Ndiaye, og jeg kjenner ham som en relativt rolig kar, men med en ganske ekstrem vinnervilje. Derfor har jeg også vært både forbauset og imponert de sesongene et svært godt mannskap visner midt i sesongen eller fisler bort en opplagt seier. Det har skjedd såpass ofte at man er blitt vant til å avskrive Fyllingen som en kuriositet. «Flinke folk fader fort» hvis man ikke har kjemien i orden. Husk onsdagens kamp mot Fyllingen! #basketball - TikTok 0:20188 Likes, TikTok video from Gimle basket (@gimlebasket_): "Husk onsdagens kamp mot Fyllingen! #basketball #gimle #blno #tv2sport #tv2play ...TikTok · gimlebasket_ · For 1 måned siden Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Frøya mot Fyllingen på online 15.11.2023 Live Sport 4. nov. 2023 — Fra: 13 Des 202318:30 - 20:30 Gimle mot Fyllingen. Her pleier det å Asker Aliens mot Ammerud på nett 19 oktober 2023 Live HD forfor 3 ... (((gratis!!!))) Fyllingen mot Nidaros Jets på live 29 oktobe 29. okt. 2023 — 2023 — (LIVE SPORT))) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på nett 07/10 Gimle vært en lei nøtt å vinne mot i toppseriesammenheng. Før denne ... Centrum Tigers mot Gimle på tv 2022 29/10/2023 for 19 timer 29. okt. 2023 — [[på nett-]] Fyllingen mot Nidaros Jets 29 oktober 2023 Nida for 53 minutter siden — Tromsø Storm mot Fyllingen på tv 2022 14 oktober 2023 TV 23 ... Kongsberg Penguins mot Fyllingen 19/11/2023 Sport TV 18. nov. 2023 — for 24 timer siden — Oppsal Tigers 1 mot Fyllingen på nett 11 Fyllingen kunne sikret bronsemedaljene mot Gimle i midtuken. Den Kongsberg ... Mange hadde nok glemt og avskrevet Thomas Ble, men det var ikke mye rust å spore der. Unggutter som Nataniel Nikolic, Isac Angelsen og Etienne Aspevik gjorde sakene sine overraskende bra. En smule forvirring i Gimle-forsvaret. Thomas Ble var en trussel for de fleste i fjor. (Foto: Marianne Stenerud) Nataniel Nikolic og Jarl Jespersen flytter ikke på seg med det første! (Foto: Marianne Stenerud) En titt på spillerstallen ved inngangen til 23/24 ser i mine øyne nokså tynn ut. En brukbar starting, men ikke mange dubletter i ulike posisjoner. Connor kom tilbake fra skade, men rakk ikke mer enn noen få kamper før han brakk hånden. Dermed er det duket for Mikkel. Da han fikk overskrifter og omtale i Bergens Tidende tidlig i februar, hadde han truffet på utrolige 57, 8 prosent av 3-poengerne. Det er helt ellevilt, og superimponerende. Men kanskje er det enda mer imponerende at han fortsatt snitter over 50% – mer presist 53%. Han er pr. i dag USAs beste 3-poengsskytter i div. Det er ikke SÅ mange år siden jeg hadde ham på et landslag. Og jeg har heldigvis fått med meg at Mikkel Kolstad er blitt en klassespiller. Jeg har registrert at Tromsø enda en gang lever opp til forventningene – det betyr altså at de underpresterer når det drar seg til. Jeg så dem mot Bærum søndag, og det var ikke noe vakkert skue. Det var ikke Bærum heller, for den saks skyld. Jeg har sett dommere på alle nivåer og i alle fasonger. Noen er triggerhappy. Noen skjønner ikke helt basketball på det nivået de dømmer, og mange er usedvanlig dyktige. Tromsø Storm mot Fyllingen på nett 14 oktober 2023 14. okt. 2023 — Kampen spilles i Haukelandshallen der det hele helgen 13. -15. oktober er en rullestolbasket-camp. Gimle jakter på nytt gull Publisert 21. [[Strøm>>]] Ammerud mot Bærum på live 14 november 2023 14. nov. 2023 — 2023 — Asker Aliens mot Ammerud på nett 19 oktober 2023 Live 18. [[[SPORT TV***]]] Centrum Tigers Kongsberg Penguins Frøya Fyllingen Gimle ... Frøya mot Fyllingen 15.11.2023 - Brisbane 14. nov. 2023 — 2023 — (på nett<<<) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på online Oppsal Gimle Basket - Fyllingen Basket · Gimle Basket - Fyllingen Basket. Og folk som verken røyker eller drikker, har sikkert andre laster. Som coach har jeg ikke tenkt så mye over summen av laster, men snarere på summen av ferdigheter. Det ser nemlig ut som summen av skills også er konstant. Jeg tar meg i å tenke at Gud må være sosialdemokrat siden alle skal med, alle skal få – og gjerne nokså likt fordelt. Spillere med fantastiske offensive kvaliteter er ofte svake defensivt, og vice versa. Da klubbene forsøkte å overgå hverandre i innfall og utfall. Jeg har sett Eidsvoll som med dugnadsånd og en solid porsjon selvinnsikt har forsøkt det samme, i den andre enden av tabellen. Cred til Chriss Brohaug og gjengen for en sesong preget av pågangsmot og ukuelig optimisme. Jeg har sett to spillere score 92 poeng i en og samme kamp; et ganske unikt mesterstykke, men for Bærum var det vel så mye et svakhetstegn. Noen kamper senere var det Espen Stien som hadde en avtale med sin Gud som må ha vært både gul og kul: 50 poeng er mye..! Jeg har sett Andrija Blatancic få ut sitt potensiale. Jeg kaster meg likevel utpå i trygg forvissning om at jeg kommer til å ta feil i mye. Forrige sesong betød et gjennombrudd for yngre spillere i BLNO. For snart et år siden klarte jeg å telle 38 spillere født i 2004 eller senere. I år er det enda flere, og altfor mange navn jeg ikke kjenner. Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Men altså: Det har sine opplagte fordeler å sitte musestille og se andre gjøre greiene sine. Det er i det hele tatt fint å slippe skjeve blikk fra folk som føler seg tråkket på av det jeg har skrevet. Derfor har det vært en bra øvelse å være borte fra tastaturet, og delvis borte fra BLNO en periode. Men nå er det tid for sluttspill, og seriekampene som ikke alltid synes like viktige, blir nå plutselig vinn-eller-forsvinn. Gjennom en lang sesong har jeg sett Kongsberg som et friskt pust i ligaen med ideer og gjennomføringsevne som minner om pionértiden i BLNO. Oppsal Tigers 1 mot Fyllingen på online 11 november 10. nov. 2023 — 2023 — Nidaros Jets mot Gimle på online 7 oktober 2023 mot Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 september 22. sep Tigers Frøya Fyllingen ... Bergen dominerer i basketball. Svært få gidder å se 21. feb. 2020 — Folk der ute må vite at det er kamp, sier Eskeland. KVALITETSSPILLER: Kenneth Carpenter sto for 21 Fyllingen ... Isaiah Alonzo er enda en av disse importene som har gode skussmål og som sier de riktige tingene: – Jeg liker meg her, det er et fint land og alle er superhyggelige og behandler meg som om jeg skulle være i familien. Jeg tror også vi kan gjøre det bra i ligaen. Det er alltid moro med importer som mener de skal gjøre det bra i ligaen uten å ha sett et eneste av de andre lagene. Om noe skal få dette til å funke, så er det Jarl Jespersen som er helt der oppe på Inge Kristiansen-nivå når det gjelder å bygge et lag. Fyllingen Basketballklubb – Fyllingen Bare nesten mot Asker · Nyheter · Flott medlemsvekst denne høsten · Nyheter · Kongsberg vant på slutten · Nyheter · Fyllingen seier mot Gimle · Nyheter · Tid ... [SE PÅ NETTET<<<<] Fyllingen Nidaros Jets på nett 29 for 19 timer siden — Deres Nidaros Jets tapte mot Fyllingen Basket igår. Det var en jevn kamp og begge lagene var i ledelsen flere ganger, men var Fyllingen ... - Jeg var egentlig bare bestemt. Det viktigste for oss i dag var at vi spilte som et lag. Nå ser vi fremover, Gimle Clippers er nok det beste laget i serien, men nå er vi klare for de også, ler Tobias. En annen som koste seg på parketten i dag var Isak Ulveseth. Isak spiller med de som er to år eldre, men lot ikke det prege han på banen. - Det var deilig å vinne i dag. Det ble jo skummelt, vi ledet jo i starten, men så kom de. Det var deilig å ta de på slutten. Oppsal Tigers 1 mot Fyllingen på nett 11 november 2023 Direk 10. nov. 2023 — for 6 døgn siden — okt. 2023 — Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! ) Kongsberg Ammer. Frøya mot Oppsal Tigers 1 29 oktober ...

Informações

Bem-vindo ao grupo! Cremos na nossa atração no corpo de Cris...

membros

bottom of page